Pret bezmiegu palīdz sēkliņas, tomāti un banāni


Par ilgu un aktīvu mūžu, kā arī par dziļu un veselīgu miegu, ir atbildīgs melatonīns, un ir ne mazums veidu, kā šā svarīgā hormona līmeni paaugstināt.

Pirmkārt, nevajadzētu ignorēt diennakts ritmus. Mūsu senči gāja gulēt “reizē ar vistām”, bet cēlās – ar gaiļa dziesmu.

Kā liecina pētījumi, to cilvēku organismā, kuri iet gulēt ap desmitiem vakarā un ceļas agri, melatonīna ir visvairāk, un visu dienu viņi ir daudz enerģiskāki un darbspējīgāki par pārējiem.

Otrkārt, jālieto ar melatonīnu bagāts uzturs. Ēdienkartē jāiekļauj auzas, mieži, rīsi, arī tomāti un banāni.

Treškārt, nedrīkst aizmirst par vitamīniem. Daži no tiem, piemēram, B3 un B6 spēj paaugstināt melatonīna veidošanos organismā.

Daudz B3 vitamīna ir žāvētās aprikozēs, saulespuķu sēkliņās, burkānos, lazdu riekstos, sojā, lēcās, kā arī garnelēs un lašos.


 

Līdzīgi raksti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

Close