Kas jāievēro, lai rudens nesāktos ar saaukstēšanos?


Lai rudens nesāktos ar saaukstēšanos, vīrusiem un iesnām, jāievēro daži pamata profilakses nosacījumi. Noderēs gan pieaugušajiem, gan bērniem!

Ķermeņa atdzišana. Tieši tā un nevis vienīgi slapjas un nosalušas kājas uz ilgu laiku spēj padarīt kabatlakatiņu par galveno tualetes piederumu. Kad ķermenis ir pārāk atdzisis, gļotādas nespēj efektīvi darboties un stāties pretī vīrusiem.

Sauss gaiss telpās. Tas sausina rīkles un deguna gļotādu, bet tām, lai sekmīgāk cīnītos ar vīrusiem, jābūt pietiekami mitrām. Padarīt telpā gaisu mitrāku ir vieglāk par vieglu: var iegādāties speciālus mitrinātājus, izvietot bļodiņas ar ūdeni vai vienkārši uzlikt uz radiatoriem mitrus frotē dvieļus.

Neizgulēšanās. Lai atjaunotos, imūnsistēmai vajadzīgas vismaz piecas stundas – pretējā gadījumā iestāsies pārgurums. Savukārt visiem naktsdzīves, stipro dzērienu un cigarešu cienītājiem vajadzīgs vēl ilgāks laiks.

Nepareizs uzturs. Dodot priekšroku “fast food” produktiem, tiek novājināta imūnsistēma. Lai tā spētu turēties pretī vīrusiem, uzturam jābūt bagātam ar vitamīniem. Augļi, dārzeņi, dabīgās sulas un vitamīni ir pirmie palīgi cīņā ar slimību.

Tabakas dūmi. Tā ir inde ne tikai plaušām, bet arī rīkles un deguna gļotādai – abi šie orgāni vairs nespēj aktīvi turēties pretī vīrusiem.


 

Līdzīgi raksti

  • loading...
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

    Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

    Close