Piecu dienu olbaltumvielu diēta – atbrīvojieties no sešiem kilogramiem liekā svara!

Pusdienas:

Vārīta vai uz grila pagatavota vistas fileja. Taukus dedzinoši salāti – kāposti, gurķi, selerija, sīpoli un salātlapas. Šim visam klāt pievienojiet ēdamkaroti olīveļļas vai augu eļļas, drīkstat pa virsu uzbērt arī svaigus zaļumus. Ja vēlaties, vistas gaļu drīkstat aizvietot ar jebkuru citu gaļu, kas nav pārāk trekna, vai zivīm.

Launags:

Greipfrūts, zaļš ābols (greipfrūta vietā drīkstat ēst arī apelsīnu, mandarīnu vai kivi).

Vakariņas:

Biezpiens, glāze kefīra, zaļš ābols.

Brokastu, pusdienu un vakariņu porcijai jābūt vismaz 250 g lielai, bet otrajām brokastīm un launagam katram jāsastāda vismas 150 g.

Diētas laikā nepieciešams dzert negāzētu ūdeni. Ieteicams dienas laikā izdzert 1,5 – 2 litrus, dzeriet 20 minūtes pirms ēšanas un 40 minūtes pēc.

Tiem, kam ir problēmas ar kuņģa un zarnu trakta darbību, šāda diēta nav ieteicama!

Centieties no uztura izslēgt arī sāli, vai mēģiniet pēc iespējas vairāk ierobežot tā lietošanu uzturā.

Dalieties arī ar saviem draugiem, radiem, paziņām!

Avots: fithacker.ru


 

Līdzīgi raksti

Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

Close