Kādi ir katra pasažiera ieguvumi no Wizz Air caurredzamās bagāžas politikas

Kādi ir katra pasažiera ieguvumi no Wizz Air caurredzamās bagāžas politikas

Kad vasara stāv uz sliekšņa, ir pienācis laiks notraukt putekļus no mugursomām un ratiņsomām. Ko drīkst pārvadāt salonā Wizz Air lidojumos? Kāpēc visiem ir izdevīgi, ka ikviens pasažieris garantēti drīkst pārvadāt vismaz vienu rokas bagāžas vienību? Kā somu nereģistrēšana pie izejas uz lidmašīnu uzlabo lidojumu precizitātes rādītāju? Lūk, atbildes uz visiem ar bagāžu saistītajiem jautājumiem.

Eiropas ceļotāji pošas jaunai vasaras sezonai – pirmajai pēc Wizz Air caurredzamās bagāžas politikas ieviešanas pagājušā gada rudenī. Tagad Centrāleiropas un Austrumeiropas lielākā zemizmaksu lidsabiedrība piedāvā vairāk nekā 650 maršrutu, un, lai kurp jūs izvēlētos lidot, visur tiks piemēroti vieni un tie paši taisnīgie bagāžas noteikumi. Jums nebūs jāmaksā par to, kas jums nav vajadzīgs, un pat iekāpšanas process kļūs ātrāks un patīkamāks. Tūlīt paskaidrosim, kā tas viss vienlaikus ir iespējams.

Garantēta rokas bagāža par brīvu

Ikvienam pasažierim ir jāzina, ka viņam ir tiesības katrā Wizz Air reisā par brīvu pārvadāt salonā vienu rokas bagāžas vienību, pat ja viņš nav iegādājies nevienu papildu pakalpojumu. Tā var būt mugursoma, klēpjdatora soma, sieviešu rokassoma vai jebkura cita veida soma, kuras izmēri nepārsniedz 40 × 30 × 20 cm un kura ietilpst zem sēdekļa jūsu priekšā. Protams, to drīkstat likt arī augšējā bagāžas nodalījumā, ja pēc visu lielo salona somu novietošanas tur ir palikusi brīva vieta.

Vērtslietas, pases, zāles, dārglietas, naudu un mobilos tālruņus pasažieriem ir ieteicams glabāt par brīvu pārvadājamajā rokas bagāžā. Turklāt atsevišķi par brīvu lidmašīnas salonā drīkst pārvadāt džemperi vai segu, lasāmvielu lidojumam un beznodokļu veikalos nopirktās preces.

Precīzi noteikumi, mazāk neskaidrību

Lai gan vieta augšējos bagāžas nodalījumos ir ierobežota, jūs tik un tā varat nodrošināt tur vietu ratiņsomai, ko pārvadājat papildus ikvienam garantētajai mazajai somai. Tā var būt ratiņsoma vai jebkura cita veida soma, kuras izmēri nepārsniedz 55 × 40 × 23 cm. Jums tikai ir jāiegādājas WIZZ Priority.

Nemanāmā saistība starp bagāžu un punktualitāti

Saskaņā ar pašreizējo sistēmu katrs pasažieris iepriekš zina, vai viņš drīkst ņemt līdzi salonā ratiņsomu vai ne. Tas nozīmē, ka bagāža nav jāšķiro un jāreģistrē iekāpšanas laikā, kas būtu laikietilpīgs process. Tādā veidā ievērojami uzlabojas lidojumu izpildes precizitāte. Visvairāk kavējumu rodas laikapstākļu un gaisa satiksmes vadības noslodzes sastrēgumu dēļ, tomēr katru gadu vairāk nekā 10 tūkstošus kavējumu var attiecināt uz problēmām, kas ir saistītas ar bagāžu. Wizz Air skaidro noteikumu nolūks ir samazināt šo skaitli.

Mūsu bagāžas politiku ir ietekmējusi vēl kāda interesanta tendence. Pēdējos gados nepārtraukti samazinās vidējais uzturēšanās ilgums galamērķī. Tagad trešdaļa Wizz Air ceļotāju rezervē braucienus uz trim dienām vai mazāk. Tā kā ceļojumi ir īsāki, WIZZ pasažieri ņem līdzi mazu un kompaktu bagāžu.

Trīs veidu reģistrējamā bagāža. Ar vai bez riteņiem?

Pamatojoties uz klientu atsauksmēm un ceļošanas paradumu pārmaiņām, Wizz Air papildus līdzšinējām 20 un 32 kg bagāžas normām ir ieviesis 10 kg reģistrējamo bagāžu, lai veicinātu ērtus ceļojumus. Wizz Air bagāžas politika ir pasažieru izvēles politika, jo tā ļauj klientiem izvēlēties no vairāk nekā 50 rokas un reģistrējamās bagāžas variantiem, pamatojoties uz individuālajām vajadzībām. Reģistrējamās bagāžas maksimālie izmēri ir 171 × 149 × 119 cm neatkarīgi no masas.

Bieži vien pasažieri vaicā, vai maksimālajos izmēros ir iekļauti bagāžas riteņi un rokturi, kā arī mugursomas ārējās kabatas. Lūk, atbilde: bagāžas riteņi un rokturi nav iekļauti, tāpēc tie drīkst izvirzīties ārpus pārbaudes režģa (ja vien riteņi ir mazāki par 5 cm), savukārt mugursomas ārējām kabatām ir jāietilpst pārbaudes režģī.

Labākais iespējamais risinājums izņēmuma situācijās

Dažkārt gadās situācijas, kad ekstremālu laikapstākļu vai neparasti liela somu skaita un masas dēļ lidsabiedrība nevar salikt kravas nodalījumā visas bagāžas vienības. Bagāžas kopējā masa tiek noteikta tikai īsi pirms pacelšanās, jo reizēm pasažieri paņem līdzi mazāk bagāžas par atļauto vai vispār neierodas.

Turklāt laikapstākļu dēļ var būt nepieciešams veikt piesardzības pasākumu – uzpildīt vairāk degvielas nekā parasti. Šādi laikapstākļi var būt spēcīgs pretvējš vai sniega prognoze galamērķa lidostā, kas var likt lidmašīnai mazliet uzgaidīt vai tikt novirzītai uz citu lidostu.

Ja rodas šāda situācija, mūsu lidsabiedrība dara visu, kas ir tās spēkos, lai atrastu labāko iespējamo risinājumu pasažieriem, vienlaikus nodrošinot, ka drošība joprojām ir galvenā prioritāte. Parasti labākais risinājums ir izņemt no kravas nodalījuma vairākas nejauši izvēlētas bagāžas vienības, lai nodrošinātu, ka lidmašīna nepārsniedz maksimālo pacelšanās masu. Izkrauto bagāžu, cik drīz vien iespējams, ar nākamo reisu aizved uz galamērķi un pēc tam īpašniekiem.

Iesaki šo rakstu citiem!
loading...

Pievienot komentāru