Aizpildi testu un uzzini, kāda diēta palīdzēs pret stresu!

Kā cīnīties pret stresu? Zinātnieki konstatējuši – lietojot uzturā dažus konkrētus produktus, tie palīdz efektīvāk pārvarēt stresa negatīvās sekas, mazināt neirozes, emociju izvirdumus un psiholoģiskās krīzes.

Piedāvātais tests palīdzēs katram precīzāk noteikt, ar kuriem produktiem nepieciešams papildināt ikdienas ēdienkarti, lai pasargātu sevi no stresiem. Jāizvēlas viens no piedāvātajiem atbilžu variantiem.

1. Vai, ieklausoties savā iekšējā balsī un sekojot intuīcijai, spējat izvairīties no stresa situācijām?
A. Jā, tie ir mani galvenie palīgi.
B. Tas atkarīgs no apstākļiem.
C. Intuīcija maz ko spēj.

2. Jūsu klātbūtnē notiek ļoti skaļas sarunas, skan skaļa mūzika. Jūsu rīcība?
A. Mierīgi, bet apņēmīgi šo troksni novērsīsiet.
B. Pacietīsiet, nemēģinot to novērst uzreiz.
C. Troksnis izraisīs stipru nervozēšanu.

3. Jums izzīlēja, ka neizbēgami gaidāma stresa situācija. Jūsu tālākā rīcība?
A. Darīsiet visu iespējamo, lai maksimāli mazinātu gaidāmās negatīvās sekas.
B. Ieklausīsieties pareģojumā un, izdarījis pareizos secinājumus, centīsities nenonākt konflikta centrā.
C. Uzskatīsiet: kam jānotiek – tam jānotiek.

4. Stresa izraisītā vilšanās, aizvainojums, asaras, emocionālā nelīdzsvarotība nedod jums miera. Jūsu rīcība?
A. Uzskatīsiet, ka pārvarēt visas radušās negācijas palīdzēs tikai pacietība un pašsavaldīšanās.
B. Izmantosiet visus sev zināmos un pieejamos līdzekļus, lai no šīm sekām atbrīvotos.
C. Uzskatīsiet, ka tikai laiks visu atkal noliks savās vietās.

5. Ir iespēja no stresa sekām atbrīvoties ar okulto pakalpojumu starpniecību. Jūsu rīcība?
A. Noteikti tos izmantosiet, jo esat pārliecināts par to efektivitāti.
B. Pamēģināsiet. Varbūt tiešām palīdz.
C. Atteiksities.

6. Pēc tikko pārdzīvotas stresa situācijas jums nākas pieņemt svarīgus lēmumus. Jūsu rīcība?
A. Neraugoties uz apstākļiem, virsroku ņems gribasspēks.
B. Tiks pieļautas kļūdas, taču stresa sekas tomēr izdosies pārvarēt.
C. Atliksiet lēmumu pieņemšanu uz vēlāku laiku.

7. Regulāra stresa un nervozēšanas iniciators ir jums tuvs cilvēks. Jūsu rīcība?
A. Samierināsieties ar likteni.
B. Ņemot talkā maģiju, centīsieties novērst neirozi gan sev, gan šim cilvēkam.
C. Sāksiet viņam atriebties.

8. Dusmu uzplūdā kļuvāt par spēcīgas uzbudinātības cēloni apkārtējiem. Jūsu rīcība?
A. Apzināties savu vainu un ļoti pārdzīvojat.
B. Nekādā gadījumā nepieļausiet, ka šāda situācija vispār rodas.
C. Nepievērsīsiet tam nekādu uzmanību.

9. Jums piedāvāja iegādāties talismanu, lai pasargātu sevi no stresa situācijām. Jūsu rīcība?
A. Nopirksiet to un regulāri lietosiet.
B. Nopirksiet, taču izmantosiet tikai nepieciešamības gadījumos vai arī kopā ar citiem maģiskiem rituāliem.
C. Neticat talismanu spēkam.

10. Jūs ciešat no nervozitātes, kurai nav nekāda reāla iemesla. Jūsu rīcība?
A. Centīsities pats sevi nomierināt.
B. Uzskatīsiet, ka kāds jums to uzsūtījis, un centīsities darīt visu, lai atbrīvotos no noskauduma vai nolādējuma.
C. Meklēsiet palīdzību.

11. Vai jūsu personīgās neveiksmes spēj izprovocēt stresu?
A. Stresa cēlonis ir mūsu emocijas.
B. Neatlaidīgi virzīsieties pretī mērķim, uzskatot, ka tas jāsasniedz par katru cenu.
C. Bezspēcībā nolaidīsiet rokas.

12. Vai piekrītat, ka sapnis spēj brīdināt par stresa situāciju ar nopietnām sekām?
A. Jā, sapņi mēdz būt arī viedi.
B. Sapņus jāprot pareizi iztulkot, un tie jāuztver kā norāde vai brīdinājums.
C. Sapņiem neticu.

13. Vai ikdienā apkārtesošie cilvēki spēj jums izraisīt stresa situāciju?
A. Tikai vieglu nervozitāti, bet ne stresu.
B. Apkārtējo viedoklis jums ir vienaldzīgs, jūs paļaujaties vienīgi uz saviem spēkiem.
C. Jā, jo pārējo viedoklim ir liela nozīme.

14. Vai bieži nervozējat, esat uzbudināts, izjūtat stresu?
A. Reizēm.
B. Mēz būt laikposmi, kad jā.
C. Pietiekami bieži.

15. Paši tuvākie cilvēki nojauš, ka esat tuvu stresam, un brīdina jūs. Jūsu reakcija?
A. Viņu priekšnojautas ir nekļūdīgas un ņemamas vērā.
B. Nedrīkst akli ticēt visam teiktajam. Jāpārliecinās pašam.
C. Tikai uzklausīsiet, bet ne vairāk.

16. Stresa situāciju izraisīja jūsu neuzmanība, nepārdomāta rīcība, kļūda. Jūsu attieksme?
A. Grūti saprast, kā tas varēja notikt.
B. Tā būs laba mācība nākamajai reizei.
C. Mierināsiet sevi ar domu, ka nekas tāds vairs neatkārtosies.

Lai uzzinātu atbilžu rezultātus, šķiriet nākamo lapu!


 

Līdzīgi raksti

  • loading...
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *