15 lieliski padomi, kas palīdzēs jums notievēt

Tiem, kas kaut reizi dzīvē nolēmuši samazināt lieko svaru, zina, ka tas nenākas viegli. Nepietiek tikai ar diētu vai tikai ar sportošanu, ir jāspēj vienmērīgi visu sakombinēt. 

Mūsu redakcija apkopojusi lieliskus padomus tiem, kas vēlas samazināt lieko svaru, taču nezina, ar ko lai sāk.

  1. Kad ēdat brokastis, uzkaisiet pa virsu putrai, jogurtam, kafijai vai jebkuram citam ēdienam virsū kanēli. Kanēlis spēj veiksmīgi paātrināt metabolismu.
  2. Ja jūs ēdat pusdienas birojā, tad noteikti iesakām neēst pie sava darba galda. Neskaitāmi pētījumi liecina par to, ka, ēdot pie televizora, datora monitora vai citiem ekrāniem, cilvēki, pašiem negribot, apēd vidēji par 250 kilokalorijām vairāk.
  3. Noteikti ikdienā dzeriet kalciju tabletēs. Šis mikroelements lieliski spēj veicināt tauku sašķelšanos, padarot šo procesu par 2,6% efektīvāku.
  4. Ikdienā lietojiet pēc iespējas mazāk sāli un pēc iespējas vairāk sarkanos piparus. Diēta bez sāls palīdzēs jums atbrīvoties no organismā esošā liekā šķidruma.
  5. Lietojiet sojas mērci mērenos daudzumos. Saskaņā ar nesen veiktajiem pētījumiem, sojas olbaltumvielas īpašā veidā ietekmē mūsu garšas receptorus, tādā veidā jūs spējat daudz ātrāk gūt sāta sajūtu. Taču ir viens “bet” – sojas mērci nevar lietot pārāk daudz, jo tās sastāvā ir daudz sāls. Ņemot vērā iepriekš minēto punktu, tad sāls daudzumu vajadzētu samazināt. Ja sojas mērce lietota mēreni, viss būs kārtībā.
  6. Sagrieziet visus lielos pārtikas produktu gabaliņus daudz mazākos. Tas ļaus apēst apmēram par 20% mazāk ēdiena.
  7. Košļājiet košļājamo gumiju (vēlams bez cukura) uzreiz pēc ēšanas, kā arī divas stundas pēc tam. Tas palīdzēs uzveikt nemotivētu izsalkuma sajūtu, kā arī nodarbinās jūsu vēlmi kaut ko gremot.
  8. Ēdiet ikdienā vairāk granātābolus. Šī augļa sēklu sastāvā ir viela, kura aizkavē tauku nogulsnējumu veidošanos, turklāt augļa saldā garša veiksmīgi spēj mazināt izsalkumu.
  9. Gaļu gatavojiet negatavojiet uz pannas, bet cepeškrāsnī, uz grila vai tvaika katlā. Šis apstrādes veids palīdz izvadīt no gaļas liekos taukus, diemžēl gaļas cepšana tauku daudzumu tikai pavairos.
  10. Makaronu, griķu vai kartupeļu vietā ēdiet lēcas vai pupiņas. Pupiņu sastāvā ir daudz šķiedrvielu un īpašās aminoskābes, kas palīdz atbrīvoties no tauku nogulsnējumiem.
  11. Nekad nedrīkst izlaist brokastis. Atteikšanās no rīta maltītes palielina kopējo uzņemto dienas kaloriju daudzumu apmēram par 100 kilokalorijām un pat vairāk.
  12. Viena ābola apēšana apmēram 15 minūtes pirms pusdienām vai vakariņām samazina kopējo kaloriju patēriņu vidēji par 150—200 kalorijām dienā.
  13. Pievienojiet gaļas un dārzeņu ēdieniem klāt papriku. Paprika ir dārzenis ar ļoti maz kalorijām, toties tajā ir ļoti daudz C vitamīna.
  14. Nekad neēdiet steigā. Mierīgi apsēžoties pie galda, parasti tiek apēsts vidēji par 30% mazāk.
  15. Nekad nedzeriet sulas no iepakojumiem, jo to sastāvā ir pārāk daudz cukura un ārkārtīgi daudz kaloriju. Turpretī svaigi spiestām sulām ir tāds pats kaloriju daudzums, toties šādu sulu sastāvā ir daudz vieglāk pārstrādājams cukurs, kā arī minerālvielas un vitamīni.


 

Līdzīgi raksti

  • loading...
  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Pilnvērtīgai lapas darbībai tiek izmantotas sīkdatnes (cookies), kas glabājas uz tavas ierīces. Vairāk par sīkdatnēm

    Kas ir sīkdatnes? Sīkdatne ir neliels teksta fails, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni. Tā vietnei palīdz atcerēties jūsu pieteikumvārdu un/vai iestatījumus (piemēram, valodu, fontu izmēru u.c. attēlošanas iestatījumus), ar kādiem esat izvēlējies vietni skatīt, lai katru reizi jums tie nebūtu jānorāda no jauna.

    Close