Samazinām kuņģa izmērus!

  1. Centieties samazināt vienas ēdienreizes laikā uzņemto ēdiena daudzumu. Brokastīs vislabāk ēst bļodiņu auzu pārslu putras. Tādā veidā nodrošināsiet, ka kuņģis būs sagatavojis sevi šāda veida ēdiena uzņemšanai visas dienas garumā. Tā kā šāds ēdiens nodrošina ar visām nepieciešamajām barības vielām pienācīgai dienas uzsākšanai, nebūs nepieciešams uzņemt tik daudz ēdiena dienas laikā, tādējādi ļaujot kuņģim mazliet sašaurināties.
  2. Nepieļaujiet pārēšanos pat tad, ja atrodaties ciemos un sēžat pie svētku galda. Līdzko ēdīsiet daudz vairāk, nekā tiešām gribas, kuņģis palēnām sāks paplašināties.
  3. Centieties ēst ar tējkaroti, lai katru reizi uzņemtais ēdiena daudzums tiktu daudz veiksmīgāk sagremots. Turklāt, kuņģim daudz vieglāk ir sagremot šķidru pārtiku, tādēļ tā ilgi neuzkrājas kuņģī, palīdzot kuņģim sarauties.
  4. Ēšanas kultūrai arī ir nozīmīga loma. Nenovērsieties no ēšanas procesa. Iesakām ēst virtuvē, nevis pie televizora vai datora ekrāna kaut kur isatbā, pat radio nevajadzētu ieslēgt. Koncentrējieties uz ēdienu, jo tādā veidā iespējams atklāt jaunas garšas un pilnībā izbaudīt tās. Iespējams, ka tādas izjūtas līdz šim nebūsiet baudījuši.

Jums noderēja mūsu raksts? Dalieties ar to!

Avots: fithacker.ru


 

Līdzīgi raksti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *